Школски развојни план 2016-2020. године
Школски програм 2018-2022. годину
Школски програм за други разред, школска 2019-2020. година
Школски програм за шести разред, школска 2019-2020. година
Школски програм, школска 2022-2026. година
ШКОЛСКА 2024-2025. година
Годишњи план рада за школску 2024-2025. годину
Календар рада за школску 2024-25. годину
Списак уџбеника за школску 2024-2025. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2024-2025. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2024-2025. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - разредна настава за школску 2024-2025. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - предметна настава за школску 2024-2025. годину
Распоред писмених задатака, контролних вежби и тестирања за друго полугодиште школске 2024-2025. године
ШКОЛСКА 2023-2024. година
Годишњи план рада за школску 2023-2024. годину
Календар рада за школску 2023-24. годину
Списак уџбеника за школску 2023-2024. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2023-2024. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2023-2024. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - разредна настава за школску 2023-2024. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - предметна настава за школску 2023-2024. годину
ШКОЛСКА 2022-2023. година
Годишњи план рада за школску 2022-2023. годину
Календар рада за школску 2022-23. годину
Списак уџбеника за школску 2022-2023. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2022-2023. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2022-2023. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - разредна настава за школску 2022-2023. годину
Критеријуми и елементи оцењивања ученика - предметна настава за школску 2022-2023. годину
Термини часова допунске, додатне наставе, секција, СНА
ШКОЛСКА 2021-2022. година
Годишњи план рада за школску 2021-2022. годину
План реализације наставе за школску 2021-22. годину
Календар рада за школску 2021-22. годину
Списак уџбеника за школску 2021-2022. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2021-2022. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2021-2022. годину
ШКОЛСКА 2020-2021. година
Годишњи план рада за школску 2020-2021. годину
Измењен календар рада за школску 2020-21. годину
Календар рада за школску 2020-21. годину
Списак уџбеника за школску 2020-2021. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2020-2021. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2020-2021. годину
ШКОЛСКА 2019-2020. година
Годишњи план рада за школску 2019-2020. годину
Календар рада за школску 2019-20. годину
Списак уџбеника за школску 2019-2020. годину
Распоред часова за млађе разреде за школску 2019-2020. годину
Распоред часова за старије разреде за школску 2019-2020. годину
ШКОЛСКА 2018-2019. година
Годишњи план рада за 2018-2019. годину
Календар рада за школску 2018-19. годину
Распоред часова за школску 2018-19. годину (црвена смена)
Зашто Еразмус пројекти?
- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције
Еко наставник
Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.
Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.
На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.