У циљу очувања и оживљавања старих традиционалних заната те подстицања младих да се активније баве њима, ученици 5/1 и 5/2 су након обраде народне новеле "Све, све, али занат" радили домаћи задатак на тему "У једној занатској радњи". Обилазили су неке од њих у граду, разговарали са њиховим власницима који су причали о својој љубави према послу, одговарали стрпљиво на свако питање и објашњавали све фазе процеса израде коначних производа. Израдом многобројних паноа и презентовањем у Power Point-u ученици су показали заинтересованост, одговорност, тимски рад и жељу да се укључе у наредне активности.
Организатори и реализатори су ученици 5/1, 5/2 и проф. српског језика и књижевности Гордана Мијаиловић. СЛИКЕ
Зашто Еразмус пројекти?
- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције
Еко наставник
Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.
Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.
На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.