Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Занимљива математика, 25. новембар 2022. год,

Posted 26.11.22.
Математичка радионица – Задаци са палидрвцима у 2-2 – Чисти столови, без оловки и папира, шибице, радознале дечје главице и два математичара, мама & тата Страхиње, проф. математике Маријана и Драган Стефановић = уживанција! Слатки другаци 2-2 оштрили су вијуге математичким загонеткама палидрваца и наградно засладили се из "чаше" од палидрваца.
Хвала за едукативну уживанцију!
Неки од коментара ђака:
- Добро је кад не мора да се пише.
- Ух, кад би овако било стално!
- Не волим математику, ал' ово ми се свиђа.
- Баш је лако и занимљиво!
- Сјајна забава али и опасна, може бити запаљива! ???? Много се мозга.
- Сад још више волим математику!

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.