Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

У 2-1 обележен Међународни дан борбе против вршњачког насиља, 8. фебруар 2024. год.

Posted 10.02.24.

Обележили смо Међународни дан борбе против вршњачког насиља. Причали смо какви треба да будемо и на папирима написали наше поруке, којих се придржавамо. Певали смо и песмице о другарству, лепом понашању и о томе колико је важно да смо сложни! Другарица Елена нацртала је дрво (на платну), а на сваком листу су наша имена (розе лист- девојчице, плави- дечаци). Све ово ставили смо на пано испред наше учионице. Медведићи које смо направили смо ми који се чврсто држимо, грлимо и помажемо. Оснажили смо пријатељство и рекли стоп вршњачком насиљу! Слике

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.