Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Рекреативна настава трећег разреда, 30. март – 5. април 2024. год.

Posted 10.04.24.

Сва одељења актива 3. разреда (71 ученик) спровела су рекреативну наставу на највећем ски центру наше државе, планини Копаоник.

Уз међуодељењско дружење и сарадњу ђаци су упознали природне лепоте овог Националног парка авантуристички препешачивши стазама до Марковог камена, Пајиног пресла, освајању Панчићевог врха (2017 м н.в.), посети коњичког клуба Фризија код Ртња, многим ски стазама...

Незаборавни доживљаји су и снежне чаролије у клискању, грудвању, скијању...

Тематске вечерње журке су биле посебно забавне у надметању: певања, плесања, Играма без граница, талентима, маскенбалу...

Задовољни трећаци су пожелели ускоро ново путовање! Слике.

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.