На градском и окружним такмичењу у пливању наша школа је имала чак 26 представника од којих се њих 15 окитило медаљама и то са 9 златних, 4 сребрне и 1 бронзаном. Најуспешнији и освајачи златних медаља у својим дисциплинама су уједно и ученици који ће представљати школу на републичком такмичењу , односно школским олимпијским играма 2024. године, а то су: Теа Стојковић 2-3 (леђно), Лена Марковић 3-2 (краул), Огњен Антонијевић 5-4 (прсно), Немања Поповић 6-2 (делфин), Илија Госпавић 7-1 (леђно), Ђурђа Јованчић 8-2 (делфин), Андреј Миливојевић 8-2 (прсно), Реља Стефановић 8-1 (леђно) и Андреј Гојковић 8-2 (делфин). Носиоци сребрне медаље су: Искра Петровић 3-4 (прсно), Уна Ристановић 5-4 (прсно), Јована Миливојевић 5-2 (краул) и Урош Марковић 6-1 (леђно). Бронзану медаљу освојила је Вишња Томић 2-3 (краул). Честитке свим учесницима такмичења на сјајним резултатима! Вођа школске екипе наставник физичког васпитања Марија Ножица. Слике
Зашто Еразмус пројекти?
- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције
Еко наставник
Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.
Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.
На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.