Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРЕВОЗУ УЧЕНИКА, 30. август 2022. године

Posted 30.08.22.
У школској 2022/23. години биће организован превоз за ученике са подручја Попара. Потребно је да сви заинтересовани родитељи дођy у рачуноводство Школе и потпишу изјаву (1. и 2. септембра). Превоз ће почети од понедељка 5. септембра, у обе смене.
Ред вожње: прва смена - полазак: Присаде 7.20, повратак у 13.20, друга смена - полазак: Присаде 13.30, повратак у 17.40 (прилагођено млађем узрасту).
Превозник ће ученицима издавати месечну карту. Станице: Ново игралиште, Плитвичка, Еуропром, Клен и Присаде.
Управа Школе

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.