Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Изокренуте приче и песме, 31. јануар 2023. год.

Posted 2.02.23.
У Дечјем културном центру Београда додељене су награде најуспешнијим "малим" писцима из земље и региона. У литерарном конкурсу "Изокренуте приче и песме", посвећеном Бранку Ћопићу, ученици II-1 остварили су веома запажене резултате.
У категорији 1. и 2. разред (проза):
Исидора Николић - 1. место
Урош Петровић - 3. место
Хелена Игњатовић - похвала

Председник жирија, писац Слободан Станишић, уручио је победницима дипломе и похвале.
Сви ђаци су добили прилику да у библиотеци ДКЦБ погледају поставку „Писац и глумац“ која садржи личне ствари Бранка Ћопића и његовог пријатеља глумца Томе Курузовића и да од Александра Курузовића чују приче везане за Бранка и Тому и предмете који се налазе у поставци.
 

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.