Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Игре без граница и спортски дан, 13. септембар 2023. год.

Posted 15.09.23.

На базенима СРЦ Петница одржане су Игре без граница у којој су у конкуренцији 4 екипе наши ђаци убедљиво победили и освојили прво место. Екипу школе у категорији 5-8 разреда су чинили : Олга Матић 7-4, Ема Максимовић 8-4, Николина Перишић 8-4, Ђурђа Јованчић 8-2, Андреј Гојковић 8-2, Реља Стефановић 8-1, Андреј Миливојевић 8-2 и Мартин Гођевац 8-4. (Слике) У исто време организован је и спортски дан ученикa 3/1 - целодневне наставе, 3/2 и 3/3 одељења. "Нинџа шуњалице" су своју брзину, спретност и сарадњу на полигону употпунили игром, пливањем и дружењем. (Видео)

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.