Дан пешачења је традиционално обележен уз масовно учешће ученика и наставника наше школе. На три различите руте пешачило је 105 ученика у пратњи 6 наставника и неколико родитеља. Уз подршку планинара из планинарских друштава "Повлен" и "Маглеш" једна група ђака је пешачила кружном стазом дугом 9 км од Храма, уз кеј Колубаре, преко Пећине, Платана до Попарског пута спустивши се до реке Градац и њеним током назад. Друге две групе су се кретале од Центра за културу ка реци Градац, код Ривер бара се једна група одвојила ка Дегурићкој пећини, док се друга група кретала другом обалом Граца, преко Аничића брда до Ћелија и назад. Дужине ових стаза су 9 км и 12 км. Најмлађи учесници су ученици 4 разреда у пратњи учитеља Снежане Цветиновић и Мирјане Тулимировић, док су старије ђаке водиле наставнице Жељка Станојевић, Јелена Симић, Љиљана Игњатовић и Марија Ножица. (Слике)
Зашто Еразмус пројекти?
- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције
Еко наставник
Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.
Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.
На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.