Дан пешачења је обележан са традиционално масовним учешћем ученика наше школе. Пешачили су ученици од 1-8 разреда на три локације и три стазе према својим могућностима. Најмлађи учесници су ученици 1-4 са својом учитељицом Миром Тулимировић и уз пратњу другара из 3-2 са њиховом учитељицом Јеленом Спасић-Миловановић, пешачили су уз реку Градац до Ривер бара, где су имали спортски дан. Њихови вршњаци, ученици 1-2 са учитељицом Снежаном Сајић, 1-3 са учитељицом Снежаном Цветиновић, као и 4-1 са учитељицом Невеном Јовић пешачили су до парка Пећина, Маркове столице и Видрака. Старији ђаци одељења 5-3, 5-4, 6-1, 6-2, 6-3, 7-1, 7-3, 8-2 и 8-4 су пешачили дужом рутом у пратњи својих наставника Жељке Станојевић, Љиљане Игњатовић и Марије Ножице. Диван дан у предивној природи и на најлепши начин промовисан здрав начин живота. Слике
Зашто Еразмус пројекти?
- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције
Еко наставник
Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.
Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.
На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.