Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Други одељењски пројекат 1-4, децембар 2018.

Posted 23.01.19.

Зврковци I-4 започињу са најважнијим пројектом - ЧИТАЊЕ НЕ ПОЗНАЈЕ ГРАНИЦЕ - и развијаће га кроз читаво школовање.

https://www.powtoon.com/embed/bL3kXlXA1lM/

Read the rest of this entry »

Нова Година у 2-1 и 2-2, 28. децембар 2018. год.

Posted 3.01.19.

Новогодишња еуфорија, Уча Мразићка и Новогодишњи квиз знања између 2-1 и 2-2. Погледајте видео.

Read the rest of this entry »

Забава у 1-3, децембар 2018. год.

Posted 29.12.18.

У I-3 било је веома забавно у претходном периоду. У оквиру пројекта "Играонице у учионице" осмислили смо и реализовали доста забавних игара уз несебичну помоћ маме Јелисавете и две маме Марије. Спремно смо дочекали и Нову годину. Окитили смо јелку, а у госте нам је дошао и Деда Мраз. Стрпљиво је одговарао на наша питања, испричао нам је занимљиве приче и поделио поклоне. Слике

Read the rest of this entry »

Ликовна радионица, 20. децембар 2018. год.

Posted 22.12.18.

Ваљевски музеј угостио је ученике 2-2. Организована је ликовна радионица и ученици су креирали своје новогодишње честитке. Погледајте видео.

Read the rest of this entry »

Здрав оброк 1-1, 14. новембар 2018. год.

Posted 15.11.18.

Ученици I-1 су научили шта је здрава храна и схватили колики је њен значај за здравље. Припремили су здраве слане и воћне ужине. Били су креативни, лепо су се забавили и почастили својим припремљеним оброцима. Слике

Read the rest of this entry »

"Штедим - више вредим", 31. октобар - 2. новембар 2018. год.

Posted 31.10.18.

Ученици I-1 су реализовали пројекат "Штедим - више вредим". Самостално су прикупљали касице, новчанике и слике домаћих и страних новчаница. Током пројекта су се упознали са вредностима новчаница, као и са значајем одговорног односа према новцу и штедњи.

 

Ученици одељења I-2 су поводом Недеље штедње, у оквиру пројектне наставе, имали низ активности под насловом ,,Штедим - више вредим”:

- прикупљање слика новчаница, старог новца и новчаница из других земаља;
- упоређивање новчаница – колико која новчаница вреди и комбинација новчаница којима се може заменити њихова вредност;
- израда заједничке (одељењске) касице;
- израда различитих модела новчаника;
- договор о начину и циљу улагања и заједничкој штедњи;
- прављење плана о коришћењу заједничког новца (листа предлога за куповину потребних ствари за учионицу и хуманитарне сврхе); 
Сви планови и активности представљени су на одељенском паноу (изложба новчаница и новчаника) и продајном штанду.

 

"Штедим - више вредим" била је тема првог пројекта који је реализован у одељењи I-3, у месецу октобру. Разговарали смо о одговорном трошењу новца, штедњи, пресликавали металне новчиће, правили новчанике, израдили одељенску касицу. У томе су нам помогли наши другари из 5. разреда. У пројекту У свету дечјих инструмената су нам се придружили и родитељи, веома расположени за рад и пуни лепих идеја. Дивно смо се дружили, а за родитељски састанак имаће прилику да чују музицирање на направљеним дечјим ритмичким инструментима. 

Слике

Read the rest of this entry »

У гостима код предшколаца, 30. октобар 2018. год.

Posted 30.10.18.

Предшколска група из вртића Хајди данас је угостила клинце 1-4 одељења. Мали глумци уз едукативан текст и креативне костиме, успели су да нам дочарају дражи јесени. Хвала учитељици Ољи Степановић на позиву и гостопримству.  Слике

Read the rest of this entry »

Недеља правилне исхране, 25-26. октобар 2018. год.

Posted 28.10.18.

25. октобар 2018 - Недеља правилне исхтране - Интердисциплинарна и интерактивна настава - Ученици II-3, II-4 и ученици из продуженог боравка показали су своја кулинарска умећа у прављењу воћне салате и разних сокова.

Ученици I-4 i III-3 добро су се забављали и пуно о здравој храни научили једни од других! Поред лепих слика, њихове прве електронске новине можете погледати на адреси https://view.joomag.com/my-first-magaz…/M0092878001540496602 Међу сликама можете наћи и први Кувар здраве хране, одељења III-3.

26. октобра 2018. године ученици I2 су тематску недељу Здраве исхране крунисали израдом едукативних паноа, духовитих изгледа дечје ужине, животиња од воћа и поврћа и украсних предмета осликаних здравим намирницама. Родитељи ученика су пружили несебичну помоћ и подршку у изради. 
Овиме смо истакли значај и улогу:
- правилних навика у исхрани (формирање правилних навика у исхрани и понашања појединаца, а посебно деце);
- здравствене безбедности намирница;
- одржавања личне хигијене (прање руку, одржавање радних површина, прибора за јело, припрема хране и заштита намирница...);
- одвајање свежих намирница од куваних јела.

Све слике

Read the rest of this entry »

Јесењи ликовни дан у 2-2, 25. октобар 2018. год.

Posted 27.10.18.

Ђаци су били вредни и маштовити а родитељи су нам из села припремили материјал за рад. 

Read the rest of this entry »

Наши музички инструменти, 19. октобар 2018. год.

Posted 22.10.18.

19. октобар 2018 - Ученици I2 су самостално израђивали музичке интрументе од различитих материјала (конзерве, пластичне чаше, мање пластичне флаше, зрневље, штапићи, најлон, колаж-папир, средства за декорацију), које ће користити на часовима музичког.

Циљ овог пројекта је да ученици самостално најпре истражују ко је био Карл Орф, да потраже предмете из природе који могу да се употребе за стварање звука и самостално израђивање инструмената.

Након израде, инструменти су презентовани, вођен је разговор о томе шта је ученицима било најзанимљивије у процесу израде, да ли су имали и које потешкоће у прикупљању материјала и увежбавали извођење бројалицa. Слике

Read the rest of this entry »

Зашто Еразмус пројекти?

 

У оквиру KA1 пројеката мобилности у области стручног образовања и обука пружаоци стручног образовања и обука (ВЕТ) и друге организације активне у области ВЕТ-а имају могућност да пошаљу ученике и своје запослене на период учења и стручног усавршавања у неку од држава чланица ЕУ или трећих земаља придружених Програму. Овим пројектима се подржава интернационализација, као и јачање капацитета пружалаца стручног образовања и обука и других организација у области стручног образовања и обука.

 

Бенефити за учеснике мобилности су: 

 

- сарадња са искусним тимом стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат „Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање — учење и деловање за бољу будућност.
 
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о заштити и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.

 

 

The "Eco teacher" project was approved by the European Commission. In March 2025, six teachers will go to a six-day training in Valencia (Spain).

Participants will attend the training Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future.

 

Environmental issues and climate change are taking on growing importance, both on a global and local scale. Teachers and students perceive the urgency of environmental protection but sometimes they don’t have deep knowledge about the most relevant topics, and often feel unarmed when it comes to making any change or taking action, even in their own communities.

However, education is a key factor in how citizens relate and act in regard to the environment. Teachers’ and learners’ awareness, initiative, and action can constitute the premises for a brighter future.

In this course, participants will reflect on the role that education plays in environmental awareness and conservation. They will gain a deeper understanding of the most significant threats to our ecosystems, learn strategies to teach environmental respect, and explore ways to connect school curricula to environmental preservation.