Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Светски дан књиге, 23. април 2019. год.

Posted 25.04.19.

Тематски дан у I3 - Свака књига је ту да нас нешто научи, да подстакне нашу машту и да се са нама дружи. За час света око нас понели смо дечје енциклопедије и из њих смо сазнали многе занимљивости о живом свету и схватили да нас још пуно интересантних сазнања чека у њима. Пожелели смо да и ми имамо своју књигу, па смо на часу математике направили сопствену збирку задатака. Основали смо и одељенску библиотеку и свако је из ње понео по једну књигу коју ће прочитати на распусту. СЛИКЕ!

Read the rest of this entry »

Распевана учионица 1-3, 19. април 2019. год.

Posted 25.04.19.

У оквиру пројекта Распевана учионица ученици I3 су имали занимљив час певања у просторијама Градског хора Абрашевић. Професор Драган Васиљевић, диригент, их је научио песму Разгранала грана јоргована из Мокрањчеве VIII руковети. Било је забавно, па су је певушили у повратку до школе. Поједини су одлучили да се озбиљно баве певањем и постану чланови Дечјег хора Абрашевић. СЛИКЕ!

Read the rest of this entry »

Дан планете, 22. април 2019. год.

Posted 23.04.19.

Дан планете, ми из 3-3 обележили смо уређењем постојећег и сађењем новог цвећа. На тај начин дали смо мали допринос за очување и заштиту наше планете. "Где год нађеш згодно место ти цветак посади!" 

Read the rest of this entry »

Светски дан дечје књиге 1-4, 2. април 2019. год.

Posted 2.04.19.

Позиву учитељице Татјане Ковачев, ауторке романа за децу "Игрица лавиринт“, за учешће у пројекту (У)ЧИТАЈ КЊИГУ одазвали су се и клинци из I-4.
Радионица – размишљаоница је реализована у више десетина школа и неколико библиотека. Ученици учествују и веома пажљиво слушају. Данас смо са јунаком игрице, дечаком Василијем, прелазили са једног нивоа на следећи решавајући проблеме, загонетке, мозгалице. Тако смо обележили Андерсенов рођендан!

Read the rest of this entry »

Здраво растимо - вршњачка едукација, март 2019. године

Posted 27.03.19.

3. март 2019 - ВРШЊАЧКА ЕДУКАЦИЈА - Као завршницу пројекта "Здраво растимо", ученици 7-4 су пренели усвојено знање ученицима 3-4, кроз презентацију и едукативну игру "У супермаркету". Захваљујемо се на сарадњи Маши, Ивани, Николају и Ђури, ученицима који су на занимљив начин пренели најважније поруке везане за правилну исхрану. 

15. март 2019 - Наставак едукације ученика 3-3 од стране ученика 7-3. Кроз игру и забаву малишани су правили свој јеловник након презентованих основних чињеница о храни и смерница здравог начина живота.

26. март 2019 - Анђела, Јана, Тодор и Матија, ученици 7-1, потрудили су се да своје стечено знање кроз пројекат "Здраво растимо" пренесу млађима. Овога пута то су били ученици 3-1.

Вођа пројекта - професор физичког васпитања Марија Ножица. СЛИКЕ

Read the rest of this entry »

Трећи пројекат 1-4, март 2019. год.

Posted 14.03.19.

Циљ пројекта "Вежбање не познаје границе" јесте превенција лошег држања, деформитета кичме и неактивног животног стила код деце. Физичка активност гради здраве навике, атмосферу и тимски дух у учионици што су ученици 1-4 успешно усвојили.

Погледајте филм на линку https://www.powtoon.com/embed/bzsaX5OdTLT/

Read the rest of this entry »

Два лица Сунца. 2-2, 26. фебруар 2019. год.

Posted 6.03.19.

Одељење 2-2 учествује на конкурсу "Заштита за све" са предавачима - професорком естетске неге Александром Марић и офталмологом др Тањом Мирковић. Ђаци учествују са својим ликовним литерарним радовима. Организатор, реализатор и координатор учитељица Слађана Момић. Слике

Read the rest of this entry »

Физичке активности 2-2, јануар 2019. год.

Posted 16.02.19.

Relax предмет - физичко у II2 - Игре обручима и колут напред преко лопте (научило целе одељење). Погледајте видео.

Read the rest of this entry »

Чарапаве лутке 2-2, јануар 2019

Posted 1.02.19.

Од старе распарне чарапе до омиљене играчке - Клинци II2 су уз забаву и креативност направили своје прве ЧАРАПАВЕ ЛУТКЕ на часовима ликовног. Погледајте видео.

Read the rest of this entry »

Наше супер баке, 1-4, јануар 2019. год.

Posted 26.01.19.

Из пера првака 1-4 - нови број онлајн новина НАШЕ СУПЕР БАКЕ. Прочитајте на линку 

https://www.flipsnack.com/F86EACB9E8C/-.html

Read the rest of this entry »

Зашто Еразмус пројекти?

 

У оквиру KA1 пројеката мобилности у области стручног образовања и обука пружаоци стручног образовања и обука (ВЕТ) и друге организације активне у области ВЕТ-а имају могућност да пошаљу ученике и своје запослене на период учења и стручног усавршавања у неку од држава чланица ЕУ или трећих земаља придружених Програму. Овим пројектима се подржава интернационализација, као и јачање капацитета пружалаца стручног образовања и обука и других организација у области стручног образовања и обука.

 

Бенефити за учеснике мобилности су: 

 

- сарадња са искусним тимом стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат „Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).
Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање — учење и деловање за бољу будућност.
 
Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о заштити и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.

 

 

The "Eco teacher" project was approved by the European Commission. In March 2025, six teachers will go to a six-day training in Valencia (Spain).

Participants will attend the training Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future.

 

Environmental issues and climate change are taking on growing importance, both on a global and local scale. Teachers and students perceive the urgency of environmental protection but sometimes they don’t have deep knowledge about the most relevant topics, and often feel unarmed when it comes to making any change or taking action, even in their own communities.

However, education is a key factor in how citizens relate and act in regard to the environment. Teachers’ and learners’ awareness, initiative, and action can constitute the premises for a brighter future.

In this course, participants will reflect on the role that education plays in environmental awareness and conservation. They will gain a deeper understanding of the most significant threats to our ecosystems, learn strategies to teach environmental respect, and explore ways to connect school curricula to environmental preservation.