Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Дан јабуке, 18. октобар 2019. год.

Posted 20.10.19.

Ученици II-3 су разноврсним активностима обележили дан посвећен овој здравој воћки. По групама су, користећи различите изворе информација, решавали задатке на тему јабука и сазнали доста историјских чињеница, веровања и обичаја везаних за њу, а упознали су се и са њеним благодетима за људски организам. После заједничке шетње са другарима из II-1 и II-2 следило је слатко и здраво послужење које су припремили ученици и њихове маме. Било је ту пите и колача, компота и свежих, непрсканих јабука које су деца у сласт појела. СЛИКЕ

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.