Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Амбијентална настава 3-1 и 3-2, 13. септембар 2019. год.

Posted 15.09.19.

Одељења 3-1 и 3-2 су извела амбијенталну наставу пешачењем од 2. до 5. часа у Пони село Седлари и Пећина парк. Посматрањем, уочавањем и закључивањем кроз разговор проширили су знања о променама природе у рану јесен. Прикупљали су опало лишће, шишарке....правили од лепенке и њима украшавали рамове за фотографије.
Након рада уследио је релакс фудбалом, одбојком и освежењем. Наше активности документовало је уметничко око родитељског сарадника Жељка Емрековића. Ученички радови красе одељењски пано 3-2.
Уживали смо!!! Погледајте СЛИКЕ!
Учитељице Слађана Момић и Весна Андрић

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.