Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

У нашој школи се организује рад са децом у продуженом боравку. Продужени боравак је облик организованог рада са ученицима првог и другог разреда и представља могућност да деца поред редовне наставе, буду у школи још један део дана, док су родитељи на послу. 

Савремени начин живота све већем броју родитеља намеће потребу збрињавања детета млађег школског узраста који након редовне наставе одлазе кући и без надзора проводи време до доласка родитеља.Самостални боравак код куће,често излаже дете многим опасностима,а страх и брига родитеља за дете током радног дана намећу потребу за организованом бригом о детету. Продужени дневни рад након или пре редовне наставе - ПРОДУЖЕНИ БОРАВАК, један је од модела којим се могу квалитетно и конструктивно решити проблеми запослених родитеља и перманентно иновирати ваннаставне активности. Нова улога школе на тај начин ће бити максимално и рационално искоришћена, јер пружа небројене могућности деловања у  сврху правилног раста и развоја сваког детета. 

ГАЛЕРИЈА СЛИКА

Циљеви програма рада и организације слободног времена у продуженом боравку
  • омогућити детету боравак испуњен различитим садржајима које ће повољно утицати на развој целокупне личности,индивидуалних и јединствених потенцијала,
  • омогућити развој детета као социјалног бића,
  • припремити дете за даље образовање и перманентно учење.
 

Oганизација рада у 
продуженом боравку

Продужени боравак - хетерогене групе ученика од 1. и  2. разреда 

Полазници:
Ученици 1. и 2.  разреда 
Величина групе:15-30 ученика 
Време организације рада: 7.30 -15.30 часова.
Образовно-васпитни рад :израда домаћих задатака и осталих задатака, уз пружање помоћи у учењу
Остали облици рада: организовано слободно време, ваннаставне активности, рекреација, игре по слободном избору и друштвено-користан рад
 
Kaдровске потребе: 
учитељи разредне наставе за рад у продуженом боравку.

Дневни план активности

САМОСТАЛНИ РАД УЧЕНИКА 
(ЧАСОВИ УЧЕЊА)

  • писање домаћих задатака
  •  понављање,вежбање и утврђивање обрађеног градива: српски језик, математика, свет око нас

АКТИВАН ОДМОР

  •  друштвене и едукативне игре
  • игре упознавања
  • игре за социјално учење
  • игре за вежбање концентрације
  • игре речима  
  •  игре памћења
  • игре релаксације и опуштања 
  • игре по сопственом избору
 

СЛОБОДНЕ АКТИВНОСТИ:

  • Школица спорта
  •  Ликовна радионица
  • Музичка радионица
  • Језичка радионица
  • Спортске активности
  • Факултативне активности -посете, излети, шетње и екскурзије

У продуженом боравку повезују се игра, учење и рад, то је добро разрађени и уравнотежени облик рада са циљем целовитог развоја ученика.

Зашто Еразмус пројекти?

- искусни тим стручњакa
- стицање нових искустава
- упознавање нових култура и обичаја
- стицање нових пријатељстава
- примењивост наученог
- професионални и лични развој
- ширење вредности и јачање културе дијалога и толеранције

 

        Еко наставник

 

 

Пројекат "Еко наставник" одобрен је од стране Европске комисије. Шест наставника ће у марту месецу 2025. године отићи на шестодневну обуку у Валенсију (Шпанија).

 

Полазници ће похађати обуку Еколошко образовање: учење и деловање за бољу будућност.

 

Питања животне средине и климатске промене добијају све већи значај, како на глобалном тако и на локалном нивоу. Наставници и ученици уочавају хитност заштите животне средине, али понекад немају дубоко знање о најрелевантнијим темама, и често се осећају ненаоружаним када је у питању било каква промена или предузимање акције, чак и у својим заједницама.

Међутим, образовање је кључни фактор у томе како се грађани односе и понашају у односу на животну средину. Свест, иницијатива и деловање наставника и ученика могу представљати претпоставке за светлију будућност.

На овом курсу, учесници ће размишљати о улози коју образовање игра у подизању свести о животној средини и очувању животне средине. Они ће дубље разумети најзначајније претње нашим екосистемима, научити стратегије за подучавање поштовања животне средине и истражити начине повезивања школских програма са очувањем животне средине.