Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Прича о Градцу, 14. април 2025. год.

Posted 15.04.25.

Време нам није дозволило да реализујемо планирани излет на реку Градац и дружимо се са њеним чуваром Огњеном Крнетићем из Еколошког друштва Градац. Зато смо ми позвали њега да буде наш гост у школи и покуша да нам пренесе део његове посвећености и љубави према природи. Пажљиво смо слушали причу о реци Градац и постали мали део тог бисера. Надамо се скором дружењу на терену. Ученици I-3 и IV-2

Погледајте нашу видео причу.

Read the rest of this entry »

Интегративна настава природних наука, 12. април 2025. год.

Posted 13.04.25.

Интегративна настава природних наука у оквиру секција и слободних наставних активности:
У сарадњи са Планинарско-смучарским друштвом "Маглеш" из Ваљева, организована је шетња за ученике од 5. до 8. разреда. Шетали смо уз реку Градац до Дегурићке пећине, коњичког клуба Хармонија и назад. Са ученицима су пешачиле наставнице биологије, хемије, физике, физичког васпитања и информатике и рачунарства. Успут смо извели разне огледе као што су: пречишћавање воде у природи, симулација облака, мерење pH вредности воде, хемијски састав камена, мерење силе потиска и рачунање запремине и густине тела неправилног облика помоћу силе потиска. Причали смо о значају биљака у борби против ерозије, о штетности киселих киша, као и о заштићеним природном добру клисуре реке Градац. Имали смо и предавање о реци Градац од стране чувара Огњена Крнетића из Еколошког друшта Градац. Планинарски водичи из ПСД "Маглеш" су се потрудили да сви учесници шетње буду безбедни и успут су давали корисне савете о планинарењу. СЛИКЕ
Дан је био идеалан за шетњу и уживање у природи.

Read the rest of this entry »

Пошумљавање парка Пећина, 11. април 2025. год.

Posted 12.04.25.

Oдељење I-3 одазвало се акцији пошумљавања парка Пећина у организацији @agrorazvojvaljevskedoline. Посадили смо саднице младог храста чији ћемо раст пратити током нашег одрастања. Срећни смо што смо се прикључили акцији пошумљавања и тиме допринели очувању планете, као и што смо научили зашто су шуме значајне за природу и за нас. Слике

Read the rest of this entry »

Пошумљавање Пећине, 11. април 2025. год.

Posted 12.04.25.

 

Ученици 5-2 су час биологије реализовали у Парку Пећина тако што су учествовали у пошумљавању парка садницама тополе и смрче. Имали су прилике да буду део позитивних људских активности у очувању животне средине. Научили су да се уз саднице поставља црево које служи за заливање и захваљујући коме вода доспева до дубљих делова корена, што је значајно у сушном периоду за опстанак младих биљака. СЛИКЕ

Read the rest of this entry »

Сарадња са Агроразвојем, 3. април 2025. год.

Posted 5.04.25.

Данас су ученици петог разреда у оквиру слободних наставних активности имали прилику да се упознају са службом која одржава шумски фонд нашег града и околине. На питања "Зашто је важно познавати свако стабло једне шуме" и "Шта ће шумар у мојој шуми" одговоре су дали стручњаци Агроразвоја - Ђорђе Чолић и Смиљана Симеуновић. Научили смо шта је то поткорњак и да су подручја под буквом изузетно богата водом, а подручја богата храстом и црним бором сиромашна водом.

А зашто се Шумадија у жаргону зове "Њивадија" и који градови у Србији су добили име по врстама дрвенастих биљака - питајте петаке

Захваљујемо Агроразвоју на сарадњи и радујемо се будућим заједничким активностима. Слике

Read the rest of this entry »

Водимо вас кроз обуку у Валенсији, 10-16. март 2025. године

Posted 22.03.25.

Представљамо вам укратко наше искуство. Понедељак, уторак, среда, четвртак, петак... Предивно искуство и много нових знања и вештина.

Read the rest of this entry »

Чланови Ерасмус+ тима у Валенсији, 10. март 2025. год.

Posted 17.03.25.

Чланови Ерасмус+ тима наше школе налазе се на обуци у Валенсији (Шпанија), у оквиру пројекта "ЕКО наставник". Пројекат је одобрен од стране Фондације Темпус и Европске комисије. Са нама су у групи представници Чешке, Шведске, Италије, Хрватске и Бугарске.

Read the rest of this entry »